طراحی گرافیک / شرکت طراحی گرافیک / طراحی گرافیک آنلاین
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2131
نویسنده : ولی غلامی

هنر طراحی های گرافیک در کجا استفاده می شود؟

وقتی به طراحی گرافیک فکر می کنید، آیا به تبلیغات هنری فکر می کنید؟ گرافیک جذاب در وب سایت ها؟ طراحی جلدهای زیبا در مجلات؟ در حالی که این نمونه ها مطمئناً با تعریف طراحی گرافیک مطابقت دارند، این اصطلاح شامل بسیاری از موارد است: پوستر، اینفوگرافیک، جلد کتاب، برچسب محصولات، آرم، کارت ویزیت، علامت، طرح بندی وب سایت، برنامه های کاربردی تلفن همراه، رابط های نرم افزاری - لیست را می توان ادامه داد.

طراحی گرافیک

پس طراحی گرافیک در rival online persian ریوال آنلاین چیست؟ فهرست این نمونه‌های طراحی گرافیک شروع خوبی است، اما تصویر کامل را منعکس نمی‌کند. در حالی که ممکن است نتوان جزئیات و ظرافت های کل زمینه طراحی گرافیک را در یک مقاله پوشش داد، این بررسی سطح بالا به شما کمک می کند تا این حوزه از حرفه خلاقانه خود را بهتر درک کنید.

طراحی گرافیک / شرکت طراحی گرافیک / طراحی گرافیک آنلاین

طراحی گرافیک Graphic  از ترکیبات بصری برای حل مسائل و انتقال ایده ها از طریق تایپوگرافی، تصاویر، رنگ ها و اشکال استفاده می کند. هیچ راه واحدی برای انجام این کار وجود ندارد و بنابراین انواع مختلفی از طراحی گرافیکی وجود دارد که هر کدام تخصص خاص خود را دارند. اگرچه اغلب با هم همپوشانی دارند، اما هر نوع طراحی گرافیکی به مجموعه خاصی از مهارت ها و تکنیک های طراحی نیاز دارد. بسیاری از طراحان در یک نوع تخصص دارند.

دیگران بر مجموعه ای از انواع مشابه و مرتبط تمرکز می کنند. اما از آنجایی که صنعت دائماً در حال تغییر است، طراحان باید در طول زندگی خود سازگار شوند و یاد بگیرند تا بتوانند در طول حرفه خود تغییر یا اضافه کنند. چه یک طراح مبتدی باشید یا به دنبال خدمات طراحی برای کسب و کار خود باشید، درک هشت نوع طراحی گرافیکی به شما کمک می کند تا مهارت های مورد نیاز برای کار را پیدا کنید.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: